Nuffnagg Ads

Monday, March 16, 2015

Malam Terakhir Cuti Mac 2015

Alhamdulillah..

Kali ini saya balik ke kampung untuk kenduri kesyukuran kakak saya..ya,the most awating wedding!
Save the best for the last..

Bermakna selesai sudah tanggungjawab mek sebagai seorg ibu yang ingin melihat anaknya berumahtangga..

Tahniah kaktie dan a.nor atas perkahwinan..moga bahtera rumahtangga yang dinaiki smpai ke destinasi nya.moga diberkahi..

Allah..saya sedih..bila mek beritahu dia mahu tinggal di rumah pusaka..tapi anak2 tiada yg boleh tinggal bersama dia..

Allah..berilah aku jawapannya..aku ingin berbakti pada ibu dan at the same time mampu menjadi isteri dan menunaikan tanggungjawab sebagai isteri..

Tunjukanlah jalan terbaik utk aku dan keluarga..puas aku , kak tie dan kak da fikir..solusi2 nya..

Ya..by july 2015 saya akan balik dan tinggal bersama mak saya..
Jadi kami mungkin menjadi pasangab jarak jauh..the thousand distances will make our bonding stronger! Ameen..

Mata masih belum mahu terlelap walau 2.20a.m..
Aku sedih..
Aku sayu..
Kerana mek sudah tua..
masa aku utk berbakti pdnya sudah singkat..

Allah..beri aku peluang..beri aku ruang..
Agar tidak aku digelar anak derhaka..atau kurang prihatin kepada ibuku..yg mengandungkan melahirkan dan membesarkan aku..

No comments: