Nuffnagg Ads

Sunday, January 17, 2010

Hari ke-17 dalam 2010


Alhamdulillah..sehingga ke hari ni..Allah masih memberikan diri ini kesempatan untuk bernafas dan menikmati nikmat iman dan islam.
Minggu lalu..saya telah diberikan peluang untuk mendengar beberapa business yang sedang popular di Malaysia hari ni..Smoga Allah memberikan rezeki yang mencukupi buat diriku..Memang duit bukan segala-galanya..
Semalam baru sahaja selesai bermesyuarat dengan Cawangan Damansara Damai..Alhamdulillah..ada sahabat yang menemani..mungkin aku lemah tanpa sahabat....
Kami berbincang tentang program yang bakal dianjurkan oleh cawangan tersebut.
Semoga diberi peluang untuk MEMBERI SEBERAPA BANYAK KEPADA UMMAH..bukan upah yang diharapkan..tapi sesuatu yang bermanfaat untuk ummah, setelah di tarbiyyah di kampus..
Terlintas di fikiran, mungkin ini hikmahnya jemaah..setelah di tarbiyyah, ini lah masa nya untuk membuktikan tarbiyyah yang diterima di kampus mampu mengubah ummah..dan bertebaranlah untuk memberikan sesuatu kepada ummah.
Ternyata hebat sekali percaturan yang ALLAH tentukan kepada kita semua...terimalah apa2 yang ALLAH takdirkan agar kita tidak terus berputus asa dan berputus harapan.
SEMOGA ADA BAHAGIA MENANTIKU DI SINI...

No comments: